Followers

welcome !

Monday, May 16, 2011

serius! aku bengang

assalammualaikum & hali guys .

hm . aku dah lari round rumah 7 kali macam tawaf kat mekah .
aku dah lompat lompat atas atap rumah gaya orang nak bunuh diri .*macam cubaan bunuh diri di KB mall
aku dah makan satu periuk nasi .*kenyang
aku dah jerit jerit macam orang kurang waras


tapi aku masih tak dapat lagi !
mana dia pergi ?? aku dah carik laaaa .. semalam dia datang sekarang dah hilang !

okey ! statement ngek aku kat atas tu hanyalah hiperbola semata-mata .ehe!
korang nak tahu pe benda yang aku bengang tu ?
semalam before aku lelap dan mimpi indah idea seriusly belambak datang . tak tahu nak bebaris plak tu .
so aku tabahkan hati and cuba bersabar ingat nak buat harini .
tapi bila aku dah onn lapy . bukak blogger.com ketuk2 keypad macam tiada hala tuju . aku tenung2 gambar kat dashboard . hmm nak makan sejam jugak aku cenggitu . em . masani plak idea dok lari! ce****(cecite)

aku bengang ! tengok sekarang aku nak update pasai apa?
nasib baik aku bengang ada jugak modal nak menulis sini ! ehe!



THANKS FOR READING !

No comments:

nf