Followers

welcome !

Thursday, May 19, 2011

fakta+auta menarik untuk korang tahu :D

assalammualaikum & haluu semuaaaa :D

FAKTA MENARIK ?
memang menarik .. good jugak kalau korang tau kan ?

setiap orang ada tebiat + tabiat mereka sendiri . aku nak bagitahu fakta tak menarik lansung perempuan ni




-izzatul hazwani binti cheman-



keh3 .. jangan terkejut dengan muka yg comel tah pape tu .
hee . dah terang tak yah nak suluh suluh aku nak buat entry pasal fakta+auta menarik pasal pompuan tu laa~~

ops.. janganlah keluar dulu . aku penat2 buat tuk  korangs . :D

okey2 .. aku cite ek :)

TAHUKAH ANDA?
  1. aku merupakan purple lover ! kalau boleh semua harta benda aku nak purple
  2. colour fevret sampingan lak baby blue .
  3. aku sangat la suke ngan 'tikus' hee .. bukan tikus rumah, tapi mickey mouse yang comel + hamster yang comel2 tu . (tapi takley nak bela)
  4. aku sangat suka aktiviti lasak even aku ni penakut sikit . hee~
  5. aku suka aktiviti yang sangat extreme dan bermula ditempat tinggi macam bungy jumping,flying fox,climbing rock even aku adalah salah sorang yang fobia dengan ketinggian . cmna tu ?
  6. aku lak salah satu hamba ALLAH yang berdosa sangat suka berjalan walaupun menda alah tu memenatkan . kat sini tiap minggu aku ajak ayah aku keluar . (kalau boleh hari2 aku nk jalan jalan)
  7. aku sangat suka makan .
  8. aku boleh makan dengan berterusan walaupun dah kenyang tapi dengan syarat makanan tu sedap (lelebih lagi fevret food aku) *sebab tu aku makin comel sekarang . kah3
  9. *yang ni aku baru perasan . bila aku ngah frust or sedih aku suka dengar lagu (pembetulan : layan lagu) tapi aku tak nyanyi aku just in silent mood *kalau aku dengar lagu + melalak tu maksudnya otak aku ngah okey la tu cume kurang centre . hee
  10. aku ni seorang yang sangat sensitif dan mudah menangis jika DITEGUR+DIMARAHI oleh orang yang terdekat
  11. tapi aku gak boleh jadik seorang yang tiada perasaan  bila kena tegur ngan orang yang aku KURANG KENAL .(bila kena marah dengan cikgu pun aku boleh sengih lagi)
  12. yang ni fakta memalukan tapii apa aku kesah . hee~ aku seorang yang sangat MALAS mengemas rumah .
  13. aku sangat fobia dengan minyak masak yang tengah panas . so aku akn cuba sedaya mungkin untuk tidak menggoreng even mama aku selalu suruh buat . =="
  14. mood aku akan berubah dengan serta merta kalau salah satu anggota badan aku terkena minyak masak yang boleh menyebabkan melecur
  15. bagi aku tidur dengan memakai baju lengan panjang adalah lagi best dari tidur dengan baju lengan pendek atau tidur tak pakai baju . keh3
  16. aku seorang yang mudah untuk dikejutkan bangun tidur waktu subuh even aku baru tidur sejam
  17. aku sangatlah susah untuk bangun kalau aku tidur lepas subuh . so sesiapa yang try kejutkan aku daripada tidur akan mengalami gangguan mental buat seketika sebab aku just akan golek2 and pejam mata balik .(kecuali kalau aku ada hal haritu)
  18. aku suka jadi berani kalau semua orang takut =="
  19. korang akan anggap aku ni pemalu+budak baik masa first kenal aku and bila dh lama kenal korang akan anggap aku ni sangat hyper+nakal yang membawa kepada perasaan menyesal sebab kenal aku.kah3
  20. aku tak boleh simpan rasa sedih + sakit hati aku sorang2 . so kalau aku tak cakap kat family +  kawan2 aku.aku mesti tulis kat kertas+diary atau taip kat phone :D
  21. aku suka berangan sebelum tidur and benda tulah yang buat aku hilang rasa ngantuk . hampeh=="
  22. aku suka tuang air sejuk satu gelas penuh tapi minum just 2 3 teguk je . hee
  23. aku ialah peminat burger BIG MAC ,MC DONALDs
  24. aku takkan boleh tidur kalau lampu terpasang sedangkan waktu kecik2 dulu aku sangat takut dalam gelap
  25. aku selalu rancang nak beli tu nak beli ni tapi bila dah ada duit aku akn pikio lagi nak beli o tak and lepas pusing2 aku nekad tapelah . lain kali :D
  26. aku sangat la bengang kalau orang yang aku percaya backstab aku .!
  27. aku paling ta suka dengan orang yang belagak bagus :)
  28. aku suka usap bulu kucing tapi tak suka kalau kucing tu yang pergi kat aku . and aku tak reti+takut nak angkat kucing . hee
  29. aku paling suka korang baca benda ni sampai habis . hee
CUKUP LA tu. ada bnyak gi nak cakap tapi tengok muke korang cam agak2 nak keluar je kan .so aku stop sini je lah . hee~


so korang camana lak ? pe tebiat korang ? :D

"LIFE IS SHORT . NOTHING CAN STOP YOU"
korang agak mendalam tak maksud dia . keh3

p/s : and now ! aku paling tak suka menunggu .. ehe! cepatla ...*sesiapa yang berkenaan ek :D

THANKS FOR READING !


3 comments:

notti netti said...

dalam 30......21 jer sama dengan I...ehehehehe...kita follow yer...

Unknown said...

@notti netti yeke ? haha . ade jugak samanya :D

Unknown said...

@notti netti yeke ? haha . ade jugak samanya :D

nf