Followers

welcome !

Saturday, May 14, 2011

cara nak hilangkan kelimumur kat rambut

assalammualaikum & haluu guys .

aha ! sekarang aku dah pandai dah nak mentips2 ni . hee~

sajee ..sharing is caring what . :D

so siapa rambut dia berkelimumur ?
jangan angkat tangan mahupun kaki . aku tak suruh pun . hehe
sengih sengih je k . 

haa! aku ada cara tradisional hilangkan kelimumur kat kepala .
nak tahu camna ? cariklah sendiri
sila jangan hempuk lappy anda .hehe

Bancuh air asam jawa dengan air suam kemudian gosokkan ke kepala , biarkan 10-15 minit sebelum dicuci. Insya-Allah akan berhasil..

mana aku tahu ?? aku la yang kaji sendiri . hehe ..*ayat serius mintak hempuk

aku dapat dari SINI laa .. hee . gi la usha sana . ada banyak lagi tips tuu ..

haaa . mana2 blog nak aku promote kan blog korang meh sini . aku suka promote blog orang . haha :p




THANKS FOR READING !

Post a Comment

nf