Followers

welcome !

Wednesday, May 18, 2011

cikgu aku best ! :D

assalammualaikum & hey korangs .

p/s : sorry for entry jiwa aku semalam semalam tu . hehe .biasalah aku pun manusia jugak ..:D

as yang kita tau semalam 16mei2011 is sambutan HARI GURU .
memandangkan semalam aku not in mood yang membawa kepada ENTRY MENGARUT NIE 
so aku takde mood jugak nak buat entry penghargaan untuk cikgu cikgu aku yang tersayang  . hee!
*ce bodek siket :D

sekarang aku dah 18sx tahun . hmm . no no no! bulan 8 ni batu 18 . hehe .
aku dah lepas dah zaman sekolah . aku pun dah ada cite kat korang pasal aku zaman muda2 dulu . hehe . tak baca lagi ? nak baca ? meh usha sini

so sepanjang aku duduk kat sekolah mesti ada cikgu yang always ajar aku step by step . diorang gak selalu marah aku+denda aku+ belasah aku hehe .. maap cikgu . im too stuborn .. tapi nakal nakal aku aku selalu tolong cikgu tau . haha :D 

kenangan zaman sekolah memang susah nak lupa :) 
to sweet for me .

so i wanna THANKS all of them .

TADIKA KEMAS KAMPUNG BEBULOH (1998-1999)
tempat first aku timba ilmu . masih budak2+comel lagi :D

CIKGU NORAINI 
-cikgu aku masa tadika. yang ajar aku how to read ABC & 123-
*masa tadika aku selalu dapat nombor satu tau masa exam .. hee

masuk darjah satu . result aku hampeh :)

SEKOLAH KEBANGSAAN BEBULOH (2000-2005)
kat sini lak aku habiskan masa sekolah rendah aku . tapi aku still pendek lagi =="

CIKGU ZULIANAH + CIKGU NONI + CIKGU LAWANGSA
-guru BM aku masa darjah satu sampai darjah enam-
even cikgu noni garang dia tetap best
*masa SPM haritu baru aku jumpa cikgu zulianah cause dia jadi pengawas exam :)

TEACHER PAMELA + TEACHER RATNA
-guru BI aku . thanks cause ajar aku yang sangat bodoh bahasa inggeris ni-
aku still ingat how buku aku kena baling cause tulisan yang buruk :)
guys . ingat tak pasal STUDY IS STUDY,PLAY IS PLAY
haha . i wont forget that :D

CIKGU DAYANGKU FAUZIAH
-guru MATHS aku . seyes . aku memang tak pandai maths . hee~ tade heran-
tapi cikgu ni tade giveup ajar aku punya

USTAZAH WAHAINIBI
-ustazah ? mestilah ajar subjek agama kan ?-

CIKGU MADUN + CIKGU SHARUL + CIKGU HAJI
-PJK ! masa yang sangat best ! haha -
thanks gak cikgu2 ni dah bnyak pilih aku wakil sekolah *aku atlet walaupun badan kecik

SIR JULIN
-SCIENCE teacher :) aku selalu wat tak heran je kalau dia ajar . hee~ jahatnya aku-

-FOR ALL SK.BEBULOH TEACHER yang pernah ajar aku-

SEKOLAH MENEGAH KEBANGSAAN TAMAN PERUMAHAN BEDAUN (2006-2008)
naik sekolah menegah dah and aku masih pendek lagi=="
even masa form 1 aku kesah tak kesah je pasal study 
tapi bila dah FORM 3 aku dah insaf .:)

CIKGU SUZAINA
-cikgu BM aku-
sangat best masuk kelas BM . aku suke ~ sejuk boleh tidur . kah3 

TEACHER LIM + TEACHER SURAYA
-our ENGLISH teacher-
sorry teacher LIM cause we're act like dont want study at that time :)

CIKGU SITI HAJAR + CIKGU IHYA
-dua2 cikgu ni ajar SEJARAH -
cikgu siti hajar one of my lovely teacher :( and sebab tu lah aku sangat suka sejarah


SIR JOHN + PENGETUA (PN HAJAH ROSNI)
-cikgu GEOGRAFI-
aku sangat la suka GEOGRAFI ok ! :)
sayang masa SPM subjek ni takde .

CIKGU JAMIAH+CIKGU HAMIR
-cikgu KH aku(perdagangan)-
cikgu jamiah ni garang jugak . hee~ tapi dia ajar sampai aku faham bab akaun*aku tak suka akaun :(
cik hamir ni cikgu kat bengkel aku . aku suka menggedik dengan dia . kah3

USTAZ ZULHANAN + USTAZ SAYUDI
-ni lah ustaz2 aku yang dh kembalikan aku kepangkal jalan-
haha!
memandangkan aku sangat nakal masa FORM 2 aku pernah kena baling duster ngan USTAZ SAYUDI . hehe *tape ustaz saya chill je . hee~
ustaz zulhanan sangat best masa mengajar . sempoi ! aku suke

TEACHER SURIANA + CIKGU FATIN
-science teacher-
sangat sempoi sehingga aku pandai SCIENCE . hehe

CIKGU JURAIDAH
-guru MATHS yang sangat sempoi-
cikgu ni sangat la BRUTAL dan aku suka . hehe . 
dari aku bodoh MATHS aku terus boleh score A masa first exam lepas dia ajar !
hebat tak aku cikgu ni ? hee


-and FOR ALL SMKTPB TEACHERS. sorry kalau ada yang tak tersebut nama. -

SEKOLAH MENENGAH TEKNIK LABUAN (2009-2010)
lepas PMR walaupun mendapat tawaran SEKOLAH MENENGAH SAINS LABUAN aku tetap nak sambung kat SMT.LABUAN . atas jurusan MECHANICAL ENGINEERING STUDIES .
*jangan suprise kalau aku cakap aku tak amik jurusan yang sama kat UPNM .hehe

*SM TEKNIK tempat paling bnyak aku kena denda . hee

CIKGU NORIZA
-cikgu BAHASA MELAYU yang telah memelayukan aku-
aku suka kalau dia mengajar . and sebab dia aku boleh score A BM SPM  .
cikgu ni sangat la baik . and dia cakap lepas je aku suka dengar . hee . comel je :D

MISS SOON
-ENGLISH teacher-
teacher ni sangat susah untuk marah . hee . dia suka senyum :)
and aku pun suka tidur masa kelas dia . haha sorry teacher
*nwy . palui la itu & hahaha so funny . PKM  kamu remember this ? hee

TEACHER ZARINA
-cikgu MATHS yang sangat la lemah lembut-
aku suka kalau dia ngajo . :) lembut je . hehe

TEACHER ARBAIYAH
-cikgu ADDMATHS aku-
seyes aku memang salu failed exam ADDMATHS hee. tapi cikgu ni still tak give up nak ajar kiterwang even kiterwang salu buat dia menangis . sorry cikgu :)
*cikgu aku dapat B for ADDMATHS :)

CIKGU SALEHHUDDIN
-cikgu SEJARAH aku-
aku suka menggedik dengan cikgu ni . dia sangat sweet ok .haha..
masa dia ajar kompom ta ley tido cause kalau dia jerit orang yang ngah sakit jantung dah boleh masuk 7kaki tu aa . :)
*cikgu mana GRAND DORSET aku sejarah A+  hee.

USTAZ SAHLAN
-ni ustaz untuk PAI aku-
aku suka dia ngajo tapii kalu dia cubit memang free2 dapat love bite beb . haha
 best kan ? haha

SIR HERMAN
-cikgu KESAYANGAN  subjek FIZIK kiterwang-
dia memang sempoi je ajar . cam takde je . kalau kiterwang tak hapal memang rasa la kan kena hempuk ngn buku+pembaris . teeet! haha ..cikgu ni memang terbaik ! 
sorry sebab tak dapat A for PHYSICS tapi saya dapat B+ sir . amacam? :)

CIKGU BEDAH + SIR WONG + CIKGU ZAHIDAH
-CHEMISTRY teacher yang sangat bersusah payah na bagi kiterwang pandai chemist-
sory teacher my chemist is D . out of my control . hee~ :)
tula selalu escept kelas Chemist . his3 
tapi aku suka join kelas SIR WONG boleh kumpul bnyak chochoclairs hee~

SIR POUNSIN
-ni our papa! ENGINEERING DRAWING teacher and kekadang ajar THEORY gaks-
sangat cool ye :D

CIKGU OSMAN
-MECHANICAL ENGIEERING STUDIES punya cikgu-
aku suka tengok orang kena marah masa kelas dia .haha :p
sedih sebab teori just dpt B . :(

-FOR ALL SM.TEKNIK TEACHER JUGAK !-


untuk semua GURU yang pernah DIDIK aku THANK YOU SO MUCH !!
i wont forget all of you !
I LOVE YOU TEACHERS !
doakan saya okey :D
SORRY sebab too nakal+malas+degil . HEHE

all of you is THE BEST ! 

and now sebab cikgu cikgu semua aku dah dapat masuk UPNM . :D
thanks again .

and last HAPPY TEACHERS DAY :D

p/s: zaman sekolah is zaman yang sangat best and too sad sebab ta boleh ulang balik .
so what do you think bout my next teacher or pensyarah di UPNM  .heheeh :D

THANKS FOR READING !




2 comments:

Anonymous said...

You could not be more right on

Anonymous said...

Exceptionally well written piece of writing

nf