Followers

welcome !

Friday, May 27, 2011

isu makanan halal+haram . PENTING !

assalammualaikum & hey ..

isu makanan halal dan haram kat MALAYSIA dah makin hebat dah . aku pun takut jugak na makan apa2. kan dah jadi was was dan jatuh haram tu  . hais~ 

yang aku kurang senang jugak lepas isu meatball ikea tidak halal tu banyak pulak makanan lain yang ta halal . adoii . pe nii??? *bengang sikit kat situ ye . sebelum ni tak heboh cmni pulak kan . 
yelaa .. kekadng manusia ni suka besar besarkan cite kan ? ..

anyway .. kalau korang rasa tak tahu halal ke haram korang check la dulu kat PORTAL HALAL MALAYSIA .. baru heboh kat orang k . ni buat orang gelabah je . :D 
*tak marah . nasihat je .hehe

(yang lain tu aku ta tahu . korang tanya terus ke pejabat diorang la .hee)


tapi makanan yang MEMANG HARAM DI DALAM AL-QURAN  tu memang dah tak ley nak dipersoal okey :D


THANKS FOR READING !
blog lucah pun dikira HARAM okey .
Post a Comment

nf