Followers

welcome !

Wednesday, June 8, 2011

next ! dua blog lagi yang aku wajib usha

assalammualaikum & hey ..

aha ! ni lagi blog yang sangat aku suka + wajib usha kalau dia letak new entry :D

-seorang pemotong kelapa photographer-
-semua hasil yang dia hasilkan mantap beb,aku suka-
*agak2 aku kawin nanti dia masih jadik photographer tak?
-sangat penyayang lagi2 dengan kucing2 dia yang comel !-
-entry yang menggunakan ayat yang sempoi je-

anddd . satu lagi !

-blog yang banyak entry JIWA yang aku sangat suka-
-entry dia tak emosional-
-penulisan yang sangat baik-
-aku suka baca entry dia-
*smpai nangis2 . hahaha
AKU LETAK BLOG DIA AS BOOKMARKS kat lappy okey ! :D

soo ! jom  usha lagi dua blog ni . mesti korang tak rugi punyelaa ..

sesiapa na buat photoshoot untuk wedding gi ar contact blog AIZUL MARCELLO tu :D
memang terbaik ! 
*em ni dapat tak pakej photoshoot yang murah ? hee

p/s : kalau boring . blog2 yang aku suka ni lah yang aku korek . hee

THANKS FOR READING !

4 comments:

notti netti said...

wah, boleh chek blog diaorang nie :)

Unknown said...

notti netti : yeah ! check them out :D

Unknown said...

hahaa..hamboi2 ko ni..nakkan aizul jadi ptograper ko ek..dasat..eeh

Unknown said...

jiji yu : haha . kasik can laa

nf