Followers

welcome !

Tuesday, June 7, 2011

DUA BLOG YANG AKU WAJIB USHA !

ASSALAMMUALAIKUM & HEY korangsss :D

"2nd entry"

dua blog yang wajib usha !


:kalau dia ada NEW POST tangan aku ni mesti gatai na bukak walaupun dia just tulis 'short entry':
:aha! dia seorang GURU !:
:entry dia mesti ada "moral of the entry" walaupun dia ta cakap:
:selamber jiwa dan raga:

:hehe ! tau ramai dah bukak blog dia ni:
:dia sangat comel okey !:
:suka cara dia buat entry (sangat suwet kalau pasal tunang dia tu)hehe:
:cara yang sempoi:

yes ! aku suka dua blog ni ! ada lagi blog yang aku suka nanti aku expose kat korang k . so korang boleh la jugak baca blog diorang yang BEST tu .

*aku suka kalau BLOG yang aku suka tu TRAFFIC dia tinggi ! memang patut pun. heehee

and satu lagi . diorang ni ta sombong okey ! believe in me . :D

p/s : bila blog aku boleh jadik macam diorang ? =="

THANKS FOR READING !
Post a Comment

nf