Followers

welcome !

Tuesday, June 7, 2011

DUA BLOG YANG AKU WAJIB USHA !

ASSALAMMUALAIKUM & HEY korangsss :D

"2nd entry"

dua blog yang wajib usha !


:kalau dia ada NEW POST tangan aku ni mesti gatai na bukak walaupun dia just tulis 'short entry':
:aha! dia seorang GURU !:
:entry dia mesti ada "moral of the entry" walaupun dia ta cakap:
:selamber jiwa dan raga:

:hehe ! tau ramai dah bukak blog dia ni:
:dia sangat comel okey !:
:suka cara dia buat entry (sangat suwet kalau pasal tunang dia tu)hehe:
:cara yang sempoi:

yes ! aku suka dua blog ni ! ada lagi blog yang aku suka nanti aku expose kat korang k . so korang boleh la jugak baca blog diorang yang BEST tu .

*aku suka kalau BLOG yang aku suka tu TRAFFIC dia tinggi ! memang patut pun. heehee

and satu lagi . diorang ni ta sombong okey ! believe in me . :D

p/s : bila blog aku boleh jadik macam diorang ? =="

THANKS FOR READING !

8 comments:

Unknown said...

wohooo..weyh2..aku nak nanges kat sini leh tak weh..

Unknown said...

hahah .. banjir kang .. kah3

Unknown said...

gua ad e ngumpat lu kat blog gua

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. gerenti terharu sesangat mamat itu...

salam singgah dari blog mamat itu.. hahaha..

Ainul Hayat said...

Saya pun singgah dari blog Ust Ji...memang byk info yg dia nak sampaikan cume cara penyampaian dia tu tak terlalu "berat".

Unknown said...

JIJI YU : woaa .. :D

Unknown said...

@faaein : haha . agaklah :D

Unknown said...

AINUL HAYAT : kan3 ? tu yg aku suka baca :D

nf