Followers

welcome !

Wednesday, June 8, 2011

hobi = menangis = ?? & cita cita = jaga anak = !!!

assalammualaikum & hey ..

masa korang kecik2 dulu korang pernah tak main isi isi biodata dengan kawan kawan ?
haa .. aku pernah . penuh satu buku dengan biodata kengkawan . haha 
tapi buku biodata kengkawan aku tu dah takde kot . aku pun ta tau .

tadi adik aku tunjukkan buku dia yang dulu dulu .
buku tu lak penuh dengan biodata dia+adik aku yang lagi seorang+akak aku .
okey ! akak aku kira jawapan standard la jugak dia bagi . 
tapi adik aku yang dua ekor orang ni lawak semacam je jawapan diorang tu . haha 

lebih kurang cenggini aaa

hanya gambaran semata mata .


haa . lebih kurang cenggitu aa jawapan yang diorang kasi kat biodata diorang .
aku sakit perut gak gelakkan diorang . hee
*nasib diorang ta jumpa biodata comel aku masa kecik2 . haha

hobi --> menangis ?
rajin betul adik aku tu nangis ye . haha . kalau bosan je nangis . :p

cita cita --> jaga anak ?
ni lagi syahdu punya cita cita . haha .
ni pun sebanb ikut trend mama aku budak ni . yela dulu masa dia na buat biodata ni mama aku tengah sebuk jagakan anak orang *babysitter so adik aku pun sakai la na jadi cmtu jugak .


sekarang hobi dah macam2 lagi ekstreme + up to date .
cita2 pun semakin murni . hahhaa


p/s : korang ade tak buat biodata camni masa kecik2 dulu ?

THANKS FOR READING !


Post a Comment

nf