Followers

welcome !

Saturday, June 11, 2011

antara persediaan memasuki UPNM (barang-barang)

assalammualaikum & hey .

sekarng ni orang sebuk pergi kuliah aku masih sebuk + terumbang ambing buat persediaan barang untuk masuk UPNM . kah3 . memandangkan lagi 2minggu aku nak jejakkan kaki kat sana so aku dah start beli barang2 keperluan kat sana nanti . 

lokasi pilihan MYDIN ,SUBANG JAYA .
sebab ? murah beb . haha ..aku insan paling berjimat .*percayalah .:p
semua barang yang aku beli kira abis budget dah . haha

ni antara list yang tak  banyak membantu aku . yee ke ?? hee~


semua yang kat atas dah beres ! :D 
*angkat2 kening sikit .

tapi banyak jugak yang aku agak konpius na beli . 
takut tak ley guna kat sana . hmm . susahla . :|


haa ! aku ada jumpa satu blog ni yang cite pasal persediaan dia ke UPNM .
memang terbaik . dh siap awal2 tuu .. and aku ? ngek2 lagi  hahah


p/s : membawa barang satu lori masa pendaftaran tu dikira salah ke ? =="

THANKS FOR READING !



No comments:

nf