Followers

welcome !

Wednesday, June 15, 2011

korang rasa camne ?

assalammualaikum & hey korangs .

aha ! lagi pasal UPNM .. yela . bakal2 student kan ? awal2 ni eksaited lebih ar siket . kah3

bila aku usha2 pasal jurusan pengurusan dan strategi pertahanan ni aku jumpa yang ni .

senarai subjek yang aku akan belajar kat UPNM .





dah usha ? then tengok semua ni korang perasan tak ? majoriti subjek yang aku mesti belajar pasal AKAUN ! EKONOMI ! watderr =="


as korang taulah (kalau korang ada baca entry lepas) aku budak lepasan engin (engineering) beb! lari ke akaun tu . and aku memang KOSONG pasal ni =="
nak lagi hampeh ? aku tak suka akaun !

perdaganagan form 3 tu pun aku dah luputkan dari ingatan !
hm . nilah manusia . kan ada pesan ILMU UNTUK SEPANJANG HIDUP .
hurgh ! nyesal chemist D . bhahaha .:D

takpela . insyaallah aku boleh buat ! :D
orang kata kalau kita suka dengan satu subjek tu kita lebih senang na fahan and belajar .
so, I LOVE AKAUN ! ECONOMICS ! STATISTICS ! etc ...



p/s : rasanya better kot daripada blajar chemist lagi . hehehe :D



THANKS FOR READING !

No comments:

nf