Followers

welcome !

Tuesday, June 7, 2011

APA YANG DAH SEDIA ?

ASSALAMMUALAIKUM & HEY korang .

sihat ? alhamdulillah . hee
anda mau rock ? (teringat lak lawak kumpulan JAMBU)

sekarang ni aku rasa semua budak IPTA kemasukan 2011 dah lama mula kuliah .
(kecuali budak budak tajaan JPA & pelajar IPTS kemasukan sesi JULAI & budak POLITEKNIK + ILKA ) and aku rasa banyak2 IPTA hanya pelajar UPNM 2011 je belum mulakan kuliah .
okey . buat pengetahuan korang yang na tahu pasal UPNM (manatau teringin na masuk kan) pelajar UPNM yang diberi tawaran sebagai pegawai kadet sedang mengikuti TUNAS WIRA 2011 . 
macam macam aktiviti yang agak tough la jugak yang diorang kena buat . yela . nak latih diorang jadik askar tu . hehe . memang sad sebab aku bukan one of them , tapi SYUKUR jugak sebab aku dapat jugak tawaran masuk ke UPNM sebagai pelajar awam . and aku akn daftar masuk sana 24jun2011 ni . 
*2 WEEKS LEFT okey !

persediaan sebelum masuk UPNM ?
hahah . aku siap pergi bercuti lagi . hehe .. :D
aku adalah beli barang sikit2 . yang dah ada kat rumah rasa ta yah beli la kot . masuk beg bawak gi sane je . yang paling ta ley blah kiterwang kena photostat setiap salinan tu 7 keping ! rasa okey lagi kot daripada pegawai kaet kena photostat sampai 20 keping untuk setiap salinan . haha :D

MINGGU ORIENTASI ?
kalau pelajar UITM dulu sebuk dengan MINGGU DESTINASI SISWA (MDS), pelajar UPNM pulak akan sebuk dengan MINGGU HALUAN SISWA . 
*say NO to RAGGING  . kah3 

lepas 3hari duduk dalam minggu haluan siswa tu kiterwang pun insyaallah akan mula berlajar .
hope sangat aku boleh catch up pe yang dia ajar memandangkan aku ni agak lembab .*agak lah . haha

paling ta boleh blah aku kena belajar subjek AKAUN dalam jurusan pengurusan dan strategi pertahanan . OK ! AKU MEMANG MINAT GILA TAHAP GABAN SUBJEK TU !(tangan ke dada mata juling comel ke atas) haha .
aiss! hope senang je la benda alah tu . :D


k r ! pada BAKAL BAKAL PELAJAR UPNM 2011  GOOD LUCK ! :D




THANKS FOR READING !

No comments:

nf