Followers

welcome !

Wednesday, June 8, 2011

ce usha peragut zaman P.RAMLEE

assalammualaikum & hey .

again ! sihat ke korang harini ?
aku ? not bad la .. agak merana sikit sebab mengalami kesakitan di otot muka . apa dia ? doksah taulah . hee

ce usha jap peragut zaman P.RAMLEE

siapa sini pernah tengok cite NASIB DO RE MI ?
sila angkat lappy anda dan baling sejauh mungkin pastu amik balik then baca entry ni sampai habis .

dah amik balik lappy yang korang baling tadi ? GOOD !

okey . aku rasa majoriti masyarakat kat dunia ni tengok cite arahan beliau .
BEST ! aku suka . sebab cite dia ta bosan . *tapi aku ta minat cite2 pahlawan dia . hee

isnin punya malam haritu aku ada tengok cite NASIB DO RE MI di TV2 .
abis gegar satu rumah la kiterwang gelak kan .

paling ta boleh blah masa part perempuan kena ragut pastu DO RE MI tolong kejar peragut . haih !
punyalah comel peragut dia . siap boleh gelak2 lagi . haha

pastu dahlah polis yang tangkap peragut tu pun selamber je . takde bawak anggota . dah pegang satu tangan je .
haha


punyalah baik hati peragut dulu dulu tak seekstrem peragut sekarang .

:D

*papepun cite P RAMLEE memang fevret la ..
\-walaupun banyak failed-
hehe :D




THANKS FOR READING !
Post a Comment

nf