Followers

welcome !

Thursday, June 2, 2011

JUSTIN BIEBER vs ME (izzatulhazwani)

assalammualaikum & hey..

justin biber is in relationship with malaysian girl (izzatul hazwani)
 nampak statement kat atas ? haa . 'no comment' (lagak diva kejap)

hee.. tolonglah jangan kaitkan saya dengan justin biber lagi . kiterwang tiada apa apa hubungan . dia pergi rumah haritu pun saja na minta maaf kat saya . tiada apa apa yang penting pun . 

saya kikis duit justin bieber ?
eh . tadelah .. saya cuma dapat rumah banglo sebijik, kereta lamborghini sekeping dengan rm200 setengah sehari je . mana ada saya mata duitan . itu fitnah semata mata .

hehe . dah habis aktiviti berangan . kah3 
aku bukanlah beliber . tapi suka dengar suara dia . so comel . :p
muka dia ? taklah comel sangat . heeeeeeeee~

suka layan algu LOVE ME -JUSTIN BIEBER & NEVER SAY NEVER -JUSTIN BIEBER ft JADEN SMITH . 
haa .. JADEN SMITH comel jugak okey .. haha
comel je tengok dia buat rapp kat lagu never say never .

FACT !
I LOVE PURPLE .
and 
JUSTIN BIBER LOVE PURPLE TOO !

aku agak makin ramai jugakla girls yang suka purple oleh sebab budak bieber ni minat purple jugak . 


IM NOT BELIBERS :D

THANKS FOR READING !

2 comments:

walinong sari said...

saya tak suka justin bieber :(

Unknown said...

@shark :sukelaaa.. :D

nf