Followers

welcome !

Friday, April 15, 2011

will be away ~ : kalau lepas la : ! follower dah unfollow !

assalammualaikum & hey all .

ENTRY YANG RINGKAS DAN PADAT !

pagi kang 15 APRIL 2011 aku akan berangkat ke MELAKA untuk TEMUDUGA PENGAMBILAN PEGAWAI KADET UPNM
untuk berapa hari ?? bergantung pada keadaan aku kat sana. kalau aku lepas ujian and tidak tersenarai dalam peserta yang disingkirkan insyaallah aku akan sampai hari penamat 23 APRIL 2011 .
*doakan aku tahu . hee~

satu hal lagi . baru baru ni follower aku 301 . then tadi aku bukak balik hanya tinggal 1 . eh silap 300 .
okey ! mana pegi yang lagi sorang tu ?

- unfollow sebab blog aku memang ta best tahap gaban 
-unfollow sebab dah abis contest 
-unfollow sebab aku ta follow dea balik 

mana satu ? ow ada alasan lain ?
sila nyatakan ____________________  :)

bialah . kalau ta sudi apa boleh buat . siapalah saya untuk memintal buih .hahaha





THANKS FOR READING !
kalau ada yang ta selesa dekat blog ni tolong la nasihat kat aku .
im new blogger ok . :)


5 comments:

Syaza said...

yang penting orang tu bukan nazu. :D

areeeeen said...

guddd luckk bebehh .do ur bestt ! :)

Anonymous said...

haha.nda cukup tggi..kuang3

nass♥ said...

haha! good luck for both of ur . .*qaqaWani n abgApish*
lov yaa guys </3
take care :')

Unknown said...

syaza : yups bukan awak :)
aren : good luck ? hee~ dah out .
kaka : leks lu. aku amik pelajar awam baaaaa..

kila : yups thanks . but kaka dh out utk plajar kadet .hee

nf