Followers

welcome !

Saturday, April 30, 2011

jelous . sedih ! :'(

assalammualaikum & haluu guys ..

mood : sedih . sedih . sedih :'(

sedih tak muka aku ? sedih tak ?

tanya la sebab aku sedih ?

okey . sebab korang nak tau aku bagitau la k kenapa aku sedih .
keputusan matrikulasi 2011 dah keluar hari tu and ramai je kawan aku yang dapat panggilan matriks .
aren | diyanah | noriani nordin 
congrates korang dapat masuk matriks .
budak PENGAJIAN KEJURUTERAAN MEKANIKAL 09/10 sekolah menengah teknik
yang dapat tawaran matriks tu . congrates untuk kamu !

aku sedih sebab kengkawan aku AREN | DYAN nak masuk KOLEJ MATRIKULASI JOHOR . 23hb (kalau tak silap) diorang mendaftar . so ni bermakna kawan aku dan aku memang tak de kemungkinan dah nak study sama sama . wuaaa ! *nangis jap :'(

okey ! satu lagi aku jelous la dengan budak2 yang dapat UPNM 2011 . diorang akan lapor diri 22MEI2011 ni kat UPNM,SG.BESI . okey! FRUST kejap .
anyway best of luck tuk my friend NABILAH ATIKAH yang berjaya masa kem temuduga kat kem terendak haritu . aku doakan kau boleh lepas till end ! jangan risau . kiterwang back-up kau dari belakang ok.

aku ? ehe! setakat ni tak dapat mana2 tawaran lagi  selain temuduga UPNM haritu . ehe! nak tahu pengalaman aku kat sana boleh tengok ---> PENGALAMAN TEMUDUGA UPNM 2011
korang tolong la doakan aku murah rezeki masuk kat mana2 universiti yang aku apply k . :)

p/s : i miss you [ norazren binti mohd tuah ! diyanah zafira binti barawi ! norsyafiqah iffah binti samsuddin ] :|


*meh baca cerita WANITA PERKASA ni :)

THANKS FOR READING !

15 comments:

feeyqa said...

hehe..friends..''chill'' lha..mcmnapn mna2 kta blajr pn..nnty2 ada jua kwn bwu..k..n rzki dwg awal..insyaallah sama2 kita doakan kita yg tbaeq tmpt bljr t..k..amin ! miss u 2 fwenz.. ;)
<3

ZWAN SABRI said...

Aiseyh,janganla sedeyh2.. ini rezki depa.. rezki you kat tempat laen.. maybe lpas ni you boleh jumpa dengan kawan2 yang lebih baek drpd depa kan? kan? who knows.. ahaks! ;)


MySuaraBlog: Filem ROOMMATE

areeeeen said...

alalla ,lekss okae ?dont give up .ALLAH sdah tentukan hidup kita .so just follow the flow k ?rezeki is everywhere baa .dunia nhe kecil sja tau ?tuptup nti ,sblah rumah ja kita tngal :) xmau sedihsedih .xcomel .haha .andd ,imissusomuchh ! :)

Unknown said...

feeyqa : hope soo .. :'( ..taula aku lau xda kwn nnti bekili2 jua ku tu :(
em ..miss u tooooooo!!!!

zwan : yeah ! who knows . tapi derang la kwn2 yg th best :')

aren : hope so ade rezeki . kan? mntau sblh2 g umh kta nnti .. haha . ngekss ..miss u tooo !!!!!!!!!!

Izyan Masri said...

WAAH.PEGI INTERVIEW UPNM.HEBAKK NI :D

Unknown said...

izyan masri : ehehhe .. tadela hebat :)

Unknown said...

aku dulu tak berminat ngn upnm sekang ni aku minat..ade la tu rejeki engko weh.

Unknown said...

jiji yu : yo lah :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Ceiler Mun said...

insyaALLAH ada rezeki awak tu nanti..doa2 la k sayang.. :)


^__^v

Unknown said...

tk kisah la mana kt tercampak sekali pun, yg penting kt study betul2 dan bt yg terbaik..

wish u all the best!

Unknown said...

bella bell : insyaallah .. yups . of cos . thanks :)

cik aish : thanks cik aish :)

NSA_TATMA said...

hoho..wish you all the best.. jangan sedih2 ye...

Unknown said...

syahirah : hope so .. thanks :)

Unknown said...

syahirah : hope so .. thanks :)

nf