Followers

welcome !

Tuesday, April 12, 2011

huh! wish me luck. this important for me .

Assalammualaikum & hey korangs .



mood : cuak + neves !

okey . aku na korang tengok sendiri benda alah ni . 
annddd...(panjang 2 harkat ye) korang akan tahu pe yang aku ngah pikio and nerbeskan .

-klik kat picture untuk tengok gambar lepas minum kalsium-


*iklan jap .
 sapa sapa yang belum check out result untuk SEMAK KEPUTUSAN TEMUDUGA UPNM

okey . tadi pagi babah aku kol bagitau yang aku dah dapat panggilan temuduga UPNM . ok !
i feel happy + excited . thanks ALLAH .

lets say . CONGRATES TO ME . CONGRATES TO ME .

temuduga je pon !

but . seriously, feel takut gilaa. cause aku target memang soalan yang 'ADA DALAM PALE OTAK' aku yang dia tanya -.-" . pe je yang aku tahu pasal ATM ?

okay .! pastu dahla tempat dea kat MELAKA . waa..look cam best kan ?
tapi im alone okey ! 
ok i think positively and lets say kat melaka tu camp tuk girls and sg.besi camp tuk boys .
hope so !
bukan apa . nanti aku start la jadik budak yang sangat sopan hingga tidak mampu berkata kata.
friends ! you know me well right . even banyak cakap tapi bila dah kena dengan orang yang baru kenal ta ke jadik diam seribu + bejuta bahasa tu . haih -.-"

pastu kena prepare untuk temuduga pulak . baru baca maklumat yang dia bagi pun aku dah gugup abis . :'(


korang rasa ta yang aku ngah cuak tahap max ni ? aku tahu korang rasa . alaa ta yah la malu2 na ngaku .simpan je ek .hee~*sot

adakah aku bakal bergelar tentera suatu hari nanti ?
ngeh3. shemart jugak eh bila in uniform ni :)

-korang doakan la aku mudah untuk jalani interview selama 9hari tu-
-aku harap aku ta kena halau awal dari sana-*yang gagal pada pusingan awal akn dihantar balik!


kalau ada rezeki dapatlah aku jadi one of UPNM students .
tapi kalau ta , mybe kat tempat lain kot . ehe .


| areeenn !! thanks for this ENTRY ! .aku terharu geng baca . |

p/s : sapa2 lagi yang dapat panggilan untuk temuduga kat melaka sila lapor diri disini ya .ehe :)

THANKS FOR READING !
WISH ME LUCK YAWW !







10 comments:

s c h a | 샤 said...

hey ! gud luck sis ! wish u all the best ! ^^

Ceiler Mun said...

gud lark! ^__^v

areeeeen said...

point aku buatt entry tuu mimgg mau kc kau terharu .smuany memg tuk kau lahh
*muka serius + kili .hahahhaha
btw ,gudluckk kehh .i'll always pray fr u :) supaya ko x jauhh ma apis .hahhaha *joke .ada papa ,roger and out ja kehhh .muahhhh ! :)

tukang taip :D said...

good luck do your best ;)

NSA_TATMA said...

okeh... all da best k!!!!

Unknown said...

thanks all ! :)

tapi tengah dilema ni ..hmm

fatinrahman said...

haha..bgus2 kw dsna..msti dpt ah..blh jd bodyguard ak nt :)

Anonymous said...

At least some bloggers can write. Thank you for this piece

Anonymous said...

Very forthcoming piece of writing!

Anonymous said...

That was informative piece of writing!

nf