Followers

welcome !

Saturday, April 9, 2011

pencak silat W.P LABUAN ! miss them !

Assalammualaikum & hey all.

tetiba lak na buat entry bout SILAT PLN WP.LABUAN .
rinduu seyh . sekarang aku dah ada kat semenanjung and semestinya aku dah ta training dengan diorang lagi . wa sedihhh.. haritu balik labuan dapat jumpa dengan CIKGU MIDAH je . 
*tapi ta pergi training pun 

dah jejauh ni rindu na training balik . ade TOURNAMENT kan dekat2 ni ?
tak pun SUKMA kan dah main tiap2 tahun. ouhh! na main kat SUKMA .
tapi harusla ku terima kenyataan yang aku ta lah seFIT & TOUGH mana .hehe

-tetiba teringin wat entry ni lepas one of kawan silat (budak kecik) contact aku kat shoutbox td .haih )



thanks cikgu2 sebab sanggup layan aku yang pemalas + lembab ni .ehe

huhu. i miss la mau pergi training . 
*masa ada selalu escape . hahhaa

GOODLUCK ALL PESILAT LABUAN !


p/s : aku mau sambung silat kat IPTA nanti ! promise .


THANKS FOR READING !


Post a Comment

nf