Followers

welcome !

Sunday, February 26, 2012

BENGKEL UPGRADE YOURSELF #terbaek


assalammualaikum & heyy guys .. 

semalam ! sabtu .. pihak HEPA UPNM ada sponsor PELAJAR ASASI 2011/2012 + sedikit pelajar awam TAHUN SATU pergi ke bengkel UPGRADE YOURSELF . kat ne ? kat UPNM je . hee .

tapi yang sangat amat bestnye ! bengkel ni sangat terbaik ! and mahal sangat yang amat kalau kita nak join program die kat luar .. 

yang handle bengkel ni suami isteri . dua2 comel + sweet sangat ! nama ? dia bahasakan diri die dengan ABANG AMIRUL dan KAK ELIN .. seriously . they are such a very good motivator ..

diorang punya syarikat err ape ek nama syarikat die aku dah lupa . tapi syarikat diorang dah diiktiraf kat AUSTRALIA past 3years kot . pun dah lupa . hehe :)
*sangat bangga sebab diorang bangsa aku .MELAYU . sangat hebat *tapi aku bukan RACIST ek . huu

haa ... kalau korang tak tauu .. diorang ni dua student yang boleh dikira berjaya ek . sebab ? abang amirul tu GRADUATE daripada university ape tah kat CANADA. dalam bidang KEJURUTERAAN ELEKTRIK .. with second upper class graduate ! aanndd his wife kak elin graduate daripada UNIVERSITY MALAYSIA in account course ! memang diorang sangat serasi kan ? hee *jeles3

so . pasni aku nak share apa yang aku belajar along bengkel tu .. mana yang aku boleh share la kan .. 
*next post 
kan SHARING IS CARING . hee . sweet kan aku ? aku tauu *tetibe


"SAMPAIKANLAH ILMU KEPADA YANG LAIN WALAU SEBARIS AYAT"

so taksalah kan kalau nak berkongsi .. :)

p/s: budak2 yang ada peluang tapi TAK pergi , serius korang sangat RUGI !

THANKS FOR READING !



1 comment:

alyea said...

sy pun teringin nk pegi bengkel2 mcm gini..tp x berkesempatan lg..=)

nf