Followers

welcome !

Saturday, February 11, 2012

beraksi di UKM .. #terasahebat

assalammualaikum & hey ...

dah lama tak mengarut cite yang mengarut kan :)
so ....... baru baru ni 30hb jan 2012 sampailaa 05hb feb 2012 UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA (UKM) dah mengadakan PERTANDINGAN PENCAK SILAT PIALA TAMING SARI  IV 


game ni game silat open dan IPT . so memang banyak lah participant yang participate kejohanan ni .(mentang2 MUET tak lama lagi saje je nak perkasakan bahasa inggeris tuu :) ) 

andd ... aku pun salah seorang dari yang participate benda alah tu ..
masalah aku masa hari pendaftaran ialah kerisauan atau nama seerti dia kebimbangan. ke nak omputih sikit ? okeyh worried haa ..  risau pasal pe ? pasal berat badan .. ahah . aku main untuk kelas A ( 45kg - 50kg ) masalah aku 3hari sebelum game berat aku 50.3kg . terbaik kan ? lebih kat situ . haha . so aku pun berharap sangat masa timbang tu berat aku in . mahu lebih 7 kali aku try timbang kat penimbang yang senior aku bawak . haha .. *gabra lebih . orang lain rilek je kot . huu .. nasib baik + ALHAMDULILLAH berat aku in 49.6kg .. ngee :)

2nd day tu game aku . sebelah petang . game yang keempat tak silap aku .. ATMA / UPNM vs AIU .. perasan ? memang takleh nak gambar ar masatu . in fact perasaan memang tak ley gambar dik oi .  tapi ALHAMDULILLAH rezeki murah sikit masa 1st game tu so aku layak ke suku . suku akhir plak jumpa dengan UKM ( C ) .. haaa .. memang . hmm . sush nak cakap .. aku KALAH kat situ . hahahaha .. tak de rezeki kan .. lagipun aku rasa game aku tu memang tak perform lansung . tak cam game orang lain . opss .. hee

paling terbaik aku rasa masatu yang aku tak nak terlepas tengok game coach aku .. err coach silat UPNM , cikgu sepex .. perghh .. memang terbaik lah game die .. :)

haa .. congrats kat semua yang berjaya dapat pingat dalam game tu .. congrats jugak kat sume team pencak silat UPNM . 

aha ! keris tu hadiah untuk the best fighter tau tak ?? haahaha ..  andd . budak UPNM kelas A Muhammad Faiz yang dapat .. TAHNIAH tuan .. ngee ... nak jugakk . hahhaa


banyak lagi game lepas ni .. so aku pun berharap kejayaan + kejayaan untuk next2 game ni .. AMIN ! 

p/s : nothing last forever than a good + best performance :)

THANKS FOR READING !






1 comment:

nieysa:) said...

wahh ! abg silat . hehe

nf