Followers

welcome !

Tuesday, February 14, 2012

dapat cek NUFFNANG RM2K .. #anda bila lagi


assalammualaikum & morning all :)

pagi2 dah update pasal duit kan .. haa .. bukan nak tunjuk aku ni mata duitan lah .. korang mesti tauu .. semua blogger dah dapat cek NUFFNANG masing masing . TAHNIAH ! 

annnnddddddd aku baca tadi ade brother ni dapat cek NUFFNANG RM2K baii .. perghhh ! banyaknyee .. haha .. rezeki die kan .. senang dapat BE .. traffic kat blog die pun selalu jam eh tinggi ..

aku ? haa .. tak sampai2 lagi .. huu . tapi takpe tak mematahkan semangat pun . :) bukan tu tujuan aku berblog pun .. sampingan je .. hee .. tapii nak thanks NUFFNANG jugak sebab sudi bagi aku BE .. hee . yang tengah duk berjalan kat blog ni sekarang tengah ada dua BE . alhamdulillah :)

so .. sesiapa lagi yang belum join NUFFNANG meh JOIN SINI !

p/s : rezeki tu datang dari-Nya :)

THANKS FOR READING !


No comments:

nf