Followers

welcome !

Friday, December 30, 2011

between two.

assalammualaikum & heyy ..

bila kita kena pilih between two or bila di google translate kan jadi antara dua mesti susah gila nak pikir . 
life is easy if you make it easy .
aku try pegang kat ayat tu je . tapi cam tak jalan je . bila aku try buat die simple + easy die jadi semakin complicated . ke memang aku yang bengap sangat ? *yeee .. (siapa cakap ye tuu -.-)

the one who will never give you the conviction .

aha ! aku pretend everything is just stay the same and nothing to worry . tapi makin lama makin banyak benda yang aku fikir . makin banyak benda yang buat aku risau . 

tapi aku sure sangat yang DIA had planned the best for me . us .

p/s : bila kita sayang seseorang tu kita akan selalu doakan dia . doakan untuk kebaikan dia . then i never forget to pray for you . :)

THANKS FOR READING !

No comments:

nf