Followers

welcome !

Tuesday, December 20, 2011

when things getting hard .

assalammualaikum & heyy .

sangat bertahun dah tak buka blog and update benda pelik pelik . sebab ? mestilah aku akan guna jawapan yang menunjukkan aku ni pelajar cemerlang like haa aku busy lah . banyak assignment kena buat. study lagi. final dah dekat . hehe .. 

haa . cakap pasal final exam kan. lagi 2 minggu pelajar UPNM akan menghadapi FINAL EXAM. so goodluck semua membe membe ku . study lah elok elok kang tak boleh jawab exam . *err nasihat tuk diri sendiri yang dah banyak main.

tapii . masa nak dekat exam ni lah kepala mengada ngada nak pikir banyak benda lain. *even dah lama terpiki saje nak buat die jadi satu cite yang ade kena mengena, okey sambung . naik sakit kepala aku. kalau aku kata aku nak jawapan siapa boleh bagi ? err bukan jawapan untuk exam ek . 

tengok ! aku pun dah mengarut entah pape dah . haih . nak siap pergi kelas . babaiii :D

p/s : orang boleh berubah. faktor ? tempat dan masa . then aku kenalah terima perubahan tu :)

THANKS FOR READING ! 



Post a Comment

nf