Followers

welcome !

Tuesday, December 20, 2011

when things getting hard .

assalammualaikum & heyy .

sangat bertahun dah tak buka blog and update benda pelik pelik . sebab ? mestilah aku akan guna jawapan yang menunjukkan aku ni pelajar cemerlang like haa aku busy lah . banyak assignment kena buat. study lagi. final dah dekat . hehe .. 

haa . cakap pasal final exam kan. lagi 2 minggu pelajar UPNM akan menghadapi FINAL EXAM. so goodluck semua membe membe ku . study lah elok elok kang tak boleh jawab exam . *err nasihat tuk diri sendiri yang dah banyak main.

tapii . masa nak dekat exam ni lah kepala mengada ngada nak pikir banyak benda lain. *even dah lama terpiki saje nak buat die jadi satu cite yang ade kena mengena, okey sambung . naik sakit kepala aku. kalau aku kata aku nak jawapan siapa boleh bagi ? err bukan jawapan untuk exam ek . 

tengok ! aku pun dah mengarut entah pape dah . haih . nak siap pergi kelas . babaiii :D

p/s : orang boleh berubah. faktor ? tempat dan masa . then aku kenalah terima perubahan tu :)

THANKS FOR READING ! 



5 comments:

noraauliyya said...

gud luck exam tawww.

Anonymous said...

Awfully well executed blog post.

Admin said...

All the best dear!
kazen kitapun ade kat upnm.
dulu memang teringin nak masuk upnm,
tapi takde rezeki.. huhu~

Latest Post:
1. Menarik tentang PMR 2011. Menarik?
2. Memang sudah ditakdirkan untuk sementara.

Unknown said...

thank yaww ... :D

Mysara Ab Rahman said...

same la kte..
gud luk!:)

nf