Followers

welcome !

Friday, October 7, 2011

topik : kelas batal !

assalammualaikum & heyy korangs .

TOPIK : KELAS BATAL !

okey ! aku tahu kalau korang dengar jep ayat ni mesti macam macam reaksi yang ada kan ?
ada yang akan lompat2 happy macam menang duit beriban. ada yang konon sedih . ada yang senyum senyum sengih sengih cam kambing dengan harapan boleh gi dating . ada yang frust sampai hantuk hantuk kepala kat dinding (wah melampau) .

reaksi aku ? 
bajet cool keluar kelas dengan hensemnya  .. 

kalau dah kelas batal macam macam aktiviti lah yang korang akan buat kan ?
ada yang terus pergi makan macam tak boleh makan lepastu . ada yang dengan pantas jumpa awek/pakwe . ada yang jumpa lecturer ( cam aku :p) ada yang balik bilik terus tidur (yang ni hampeh) sebab berkemungkinan dia aku tuang kelas seterusnya . haha . ada jugak yang lepak kat library buat assignment or group discussion . *haa samalah cam aku . 

yang baik semua aku . hahah . ! :D 

haip ..! ada jugak kelas batal terus balik bilik onn lappy 'update blog' .. errr =="

-entry tak de motif melainkan nak bagitau korang aku lansung takde kelas arini-

p/s : adakah tidur menjadi pilihan ?

THANKS FOR READING !


3 comments:

Anonymous said...

kelas batal???


owhh tu yg rase nak melompat. haha

Anonymous said...

Just wanted to say your Blog is in my rss you got a way with words.. Cheers,
http://vimax.bligoo.fr/

M!zZ $uQh said...

smbg tido sbb next class leh lah focus..coz x de dh ngantok2..kikiki~

nf