Followers

welcome !

Sunday, October 9, 2011

kampung ?

assalammualaikum & hey ..


I MISS MY HOMETOWN .
 duh ! rindu gile kat kampung , wp.labuan.

rindu kat masakan yang 'pure' kampung . tak sabar nak balik ! :(

tahu . banyak gila dah berubah kat sana . rumah pun dah kena tambah + tukar sana sini . aku je yang tak tengok lagi . sedihnye . banyak lagi barang aku kat sana . barang barang kenangan . hee :D

rindu kat sekolah aku . sk.BEBULOH , smk. taman perumahan BEDAUN , SM.TEKNIK LABUAN . dush! rindunyee .. *i miss to be school girl actually .

rindu nak lepak kat pantai .. duh . as korang tahu or tak tahu labuan ni merupakan sebuah pulau yang kecil .*cam baca kat buku kan ayat tu. so kalau pulau fo sure keliling tu adalah pantai. 
pantai favourite : pantai batu manikar labuan . memang best kalau lepak sane . :D

aku rindu segala makhluk yang ada kat sana . :D
rindu kawan kawan aku :')

p/s: too many 'sweet' & 'bad' memories there :D

THANKS FOR READING
Post a Comment

nf