Followers

welcome !

Monday, October 10, 2011

ANWAR HADI = lecturer BUSINESS MATHS

assalammualaikum & hey korang .. :D

hari ISNIN . hari yang paling aku tak suka kalau kat zaman sekolah dulu sebab waktu terasa panjang dengan perhimpunan pagi bagai . *sebab selalu kena tahan :|

hari isnin . kelas finance batal sebab clash kelas dengan senior . so kena bagi jugak senior guna kelas . okey . tak pe . kami bahagia . sementara tunggu kelas business mathematics aku lepak kat library . eh . STUDY kat library . ehe.

masuk je kelas business maths di aras 4 dah ada satu lecterur baru yang menggantikan lecterur lama kiteorang yang sedang menunaikan haji .(ALHAMDULILLAH) :D .
die orang kedah . tengok loghat pun dah tau . aku dah rasa macam ANWAR HADI yang sedang mengajar business maths tu . haha .. die agak agak muda dan agak agak hensem jugak . so maknanya aku takkan ponteng kelas pasni . hahaha :D

new lecterur kembar anwar hadi ni agak best jugak cara die ajar . yang paling best masa kelas die kiterorang dibenarkan makan . pergh ! terbaik . nak bawa MCD , nasi lemak  ke kelas pun boleh . DIBENARKAN . hebat kan lecterur kiterorang ..
*pasni aku nak bawak stok makanan dalam kelas , boleh buat majlis sekali .

point of the story : bila aku dengar lecterur ni mengajar serius aku terbayang anwar hadi yang mengajar kat depan .

p/s : anwar hadi anwar hadi jugak assignment kena siapkan ! dush .

THANKS FOR READING !



No comments:

nf