Followers

welcome !

Wednesday, October 5, 2011

kawan vs lawan + masalah = TENSION !

assalammualaikum & hey korangs . 

MAAF ! INI ENTRY PENUH KEKEJAMAN !


dah sebulan aku duduk kat UPNM untuk semester 2 ni .. kerja ? assignment ? haa . boleh tahanlah . subjek pun agak tough daripada sem satu .  masalah kat sini ? lagi sangat tough !
*nampak tension kat situ . 

apa perasaan korang kalau 'kawan' yang korang rapat before ni tikam korang ?
(tak kisahlah tikam depan ke belakang ke tepi ke)

nampak persoalan tu ? 
korang rasa persoalan tu ade kena mengena tak dengan aku sekarang ?
jawapan : MEMANG !! SANGAT KENA MENGENA . *perlu ke font besar tu ? =="

aku pun tak tahu apa masalah 'dia' sampai tak puas hati dengan aku . banyak je cerita yang aku dengar . awal awal boleh lah buat relaks (hensem kan ? kena cool jep) tapi bila dah lama2 ais pun boleh cair . aku tak tahan  dah ! geram gila ase . aku nak je sepak 'dia' . biar sedar sikit ! dush .. marah ni ....

selama ni orang cakap buruk buruk pasal 'dia' aku senyap siap backup 'dia' lagi . aku rasa cam BODOH je sekarang . sedih . serius sedih . tension kot . ! tak pernah aku rasa tension + sakit hati camni selama aku masuk sini . 
TAHNIAH KEPADA ANDA YANG BERJAYA MELAHIRKAN PERASAAN MARAH NI :D

nampak? betapa baiknye aku siap bagi penghargaan kat 'dia' hahaha ..

tak perlu kot aku mention nama 'dia' kat sini . aku belum jahat sangat sampai nak buat camtu .

kalau ade perasaan tak puas hati cakaplah depan depan . insyaAllah kot boleh selesai elok2 . aku tahulah aku ni boleh tahan bengong jugak . maybe ade terasa kat aku .

"a REAL FRIEND will never tell SOMETHING BAD about you to others in whatever situation"
*siap bagi friends quotes lagi .

- tapi bila jadi benda camni aku sedar la jugak mana kawan mana lawan mana haram -
XD

p/s : kalau aku bukukan cerita yang 'dia' buat untuk aku sure tebal buku tu . kalau jual for sure laku .

THANKS FOR READING !
hate hypocrite .
*tetibe




1 comment:

hawiz said...

hehee....tidooo.....syok nyer..

nf