Followers

welcome !

Sunday, July 14, 2013

Peringatan-Nya


betul . Allah nak buka mata aku .
bila orang tegur selama ni aku buat taktau, buat memain . sebab ikut hati sangat semua benda jadi macamni.
salah kau buat semua orang sekeliling kau sakit hati .
kalau bodoh, jangan nak tunjuk sangat . tapi ni tak tunjuk pun dah nampak

kawan, kau bagi aku pilihan yang jawapan dia tak akan berubah . 
maaf lah. aku tak boleh kawan dengan jenis kau . aku tak reti .
sudah cukup buddies aku dan mereka untuk aku . 



----------------


manusia, jangan suka sangat , sebab kesukaran dan kesedihan sentiasa tunggu kita.
jangan ikut hati, nanti mati orang cakap.
nope ! tak mati lagi . tapi sebabkan ikut hati, kau hilang orang orang yang kau sayang .
padan muka sendiri.

bila orang tegur, tanda mereka peduli. jangan tunggu mereka senyap. takut sendiri tercari cari.


-----------------

kawan tak memaksa kau lakukan sesuatu yg memetingkan diri mereka. mereka buat untuk kau 



p/s: Thnaks buddies . thanks brother .. sorry anda ..... it will not happen again . in shaa Allah







No comments:

nf