Followers

welcome !

Sunday, December 9, 2012

when ur wish is already planned !


assalammualaikum & heyy alls.


"YOUR WISH COMES TRUE in a second"

haa . meh nak cite terus ke titik .. jumaat malam aku pergi training kat luar UPNM . as preparation untuk pergi next game . *wish me luck pleasee :DD balik tu aku balik ngan my big bro n sista. on our way, diorang suruh aku make a wish untuk malam tu and i ask for 'something' . lepastu my big bro pun cakap okay . sure nak tu ? aku pun bersungguh2 cakap yeeeeeeeeeee -.-

diorang cakap nak pergi TBS (terminal bas bandar tasik selatan) nak amik membe die, aku pun dengan sangat mengantuk iyekan je . nak tidur + ngantuk sangat nih .. 
sampai je TBS tunggu punya lama ade someone bukak pintu andddddddd dalam hati aku tetibe terdetik "macam kenal je bag" :O  andd betulla apa yang aku sangkaa .. wuhuu .. terkejut kemain aku .. hilang ngantuk segala bagai tadii ..tapi mukaa still bajet cool cam takde apa-apa. hua3 .. yeye jer.. :p 

aku wish tanpa tau benda tu memang tengah dalam plan . terbaikk ! (Y) thumbs up korang .... -.-"

nwy, sangat happy .. ALHAMDULILLAH .. rasa cam dah lama tak eksaited camtuu .. huhu


p/s : terima kasih semua . im happy ^^ maybe all of the memories will not happen again. :')


THANKS FOR READ!






1 comment:

Anonymous said...

glad to see ur smile dongsaeng... ;)

nf