Followers

welcome !

Monday, November 26, 2012

Sembang bola .

Assalammualaikum w.b.t .. Hyee uollss :))

Tadi ondaway balik bilik daripada kelas ada terdengar dua orang lelaki yang sembang pasal bola malam tadi . Malaysia vs singapura .

Ape yang menarik? Haaa .. Ni nak ceritaa .. Aku dengar pun boleh tergelak kluar air mata tadi ..

A : semalm ang tengok bola kan at stadium?

B : ye .. Ramai orang . Sesak! Lagipun sebelum tu indon lawan .
Tapi aku ada tanyaa makcik indon tu . Menang tak cik?
Makcik tu nangis2 cakap 2samaa sajaa ...

A : waa dua sama pun nangis ye makcik tu .

B : Haa tapii kalaulaa makcik tu tanya aku kputusan bolaa semalam pun aku nangis kot . Kalah 3-0 cik :'(

Haha aku rasa cam tak smpai je .. -..- tapi kalau korang dengar cara die cakap seyes kelakar . Hahahha .. Ok bai.. -.-'

P/s : update by mobile .

Post a Comment

nf