Followers

welcome !

Wednesday, February 23, 2011

aku kembali !

assalammualaikum you alls !
duduknye aku atas kusi + ngadap lappy ni adalah untuk mengONLINEkan diri + menHUPDATEkan blog ni.
aku da lama ta hupdate blog ni.wat blogwalking pun takat mampu je.sedihkan.sob3.
sekarang aku dah baik dari sihat sakit .
ALHAMDULILLAH !

camnie ar aku masa sakit.comel ta?ngeh3

korang tahu tak past few days aku kena STOMACH ACHE yang teruk tahap gaban.
mau 17kali aku check in kat TOILET tahu.
naik BOSAN tahu aku ngadap toilet yang sama.

pastu,ta pasal-pasal aku kena HEAD ACHE yang teroks la.
ais!part ni yang aku lemah ni.
nwy,thanks to KLINIK tu.tak tau lak pe name klinik tu.haha.
thanks bab dah dirawat merawat aku :)))

NOW,aku dah sihat ! aku na update blog banyak2! tamak :)

p/s: thanks to myFAMLY  yang banyak SUPPORT aku dari segi rohani dan jasmani.hahaha.

THANKS FOR READING !


No comments:

nf