Followers

welcome !

Saturday, January 5, 2013

just saying : thank you Allah

assalammualaikum n evening peeps ..
wah2 dah nak dekat pukul dua dah kann .. haa akuu jadi burung hantu dikala nak exam n test .. memandangkan jadual exam aku tak bagi can pun kan aku nak rest sat2 so aku pun merajinkan diri untuk menstudykan diri .. wuhuuu .. bajet budak pandai2 baq ang .. hahah

nwyy .. i just want to thank Allah for what he give me :) Alhamdulillah a lot :))) thanks for giving me this feeling... jangan biarkan aku lalai and lupaa kauu bilaa aku gembira :')

kalimah Allah n solat tu penenang hati & pelembut jiwa :) *macam tebalik je ? O.o haha !

aku tak perfect walaupun aku cakap bekenaan agama, banyak lagi yang baik dari aku .. tapi aku cubaa untuk jadi yang terbaik :D in shaa Allah ..

sambung study balik . KENEGARAAN MALAYSIA -.-

THANKS FOR READING ! ( via mobile)

No comments:

nf