Followers

welcome !

Thursday, March 3, 2011

korang sedar ta sebahagian blogger ni?

assalammualaikum & heyhai bloggers+stalkers :)

tetiba aku na DEDAHkan satu benda pasal kebanyakkan BLOGGER.
lebih lebih lagi BLOGGER PEREMPUAN.
*sila padamkan niat na hempuk aku . sebab aku bukan nak mengutuk.ehe! :)

korang ade realize ta something pasal kebanyakkan BLOGGER PEREMPUAN?
aku sedar? ceit yeyeo je aku.

yela aku sedar banyak BLOGGER PEREMPUAN ni suke guna template PINK .
aha.dalam sehari kalau aku usha blog orang ,mesti daripada 10 ade 8 blog kaler pink.

aha!*bengong ar kau wanie . da name pompuan mesti suke PINK.
jap2 mesti?? ehe! aku ta suke PINK !
ehe. bukan aku na kutuk sape2 suke pink ni. tapi saje na cakap MEJORITI(betul ke aku eja tu?besa da lame ta gi sekolah :p) perempuan suke wat template+background warna PINK.

oke.aku tade masalah nan sume tu yee.
*ade lak aku kena hack pasni.-.-" ahaha.

p/s : ta kesah la blog korang warna pink ke,hijau ke PURPLE ke,merah air laut ke.yang penting kerjasama
       korang suke & selesa ye dak?

THANKS FOR READING !
" we love our blog "

7 comments:

Anonymous said...

apa jadah?ngah3.nada arah tujuan kau ani eh

Unknown said...

kili . ada jadah tu. ngam jua kaliah

fatinrahman said...

eeheemmmmmm..terase siot! ;p

Unknown said...

kah3.sila jangan terasa k :)

Unknown said...

haha dulu aku pakai warna itam..skng pink..sbb dulu ak bru clash..so frust nonggeng.skng tukar pink sbb hari aku dah ceria balik.haha

Unknown said...

haha..ek cik aish..haha yela asl cik aish bahgia yee :)

Anonymous said...

Je veux, il est facile de changer les couleurs de modèle; une zone de la galerie; calendrier et bien sûr la région de blogging devrait être facile à gérer / mettre à jour. Des noms et des liens serait grandement apprécié ..

nf