Followers

welcome !

Monday, January 31, 2011

FIRST POST.

salam.heii readers n stalkers..aha!.aku tak perlukan ucapan berjela-jela untuk buat perasmian kat blog aku ni.(ye.POYO je aku).aku lurus ke titik ajelah k.

dengan ini aku IZZATUL HAZWANI BINTI CHEMAN no. ic 930811155*** merasmikan BLOG aku yang baru dan haru biru ni.ahahahahahah(gelak puas kejap).

Penat tahu nak wat mende alah ni.aku tak tidur 3 hari 3 malam.(ye aku tipu je,tak yah caye).aha..buat kejap je,tu yang tak lawa cam blog korang.yela2..:(..aha,poyo je..

untuk korang2 FOLLOW la blog aku yang tak cantik,comel,menawan seberapa ni.hehe..jangan lupa LEAVE COMMENTS gak okey guys..
Post a Comment

nf